Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Махомед М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Махомед М. Х. Тестові технології оцінювання якості освіти школярів [Електронний ресурс] / М. Х. Махомед // Педагогічний пошук. - 2014. - № 1. - С. 58–61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2014_1_19 Надано порівняльну характеристику понять «тест» та «тестування». Розглянуто критерії діагностичних тестів навченості, серед яких пріоритетними названо дієвість (валідність), ефективність і надійність (ретестова надійність) їх результатів. Диференційовано валідність за наступними критеріями: валідність змісту, валідність відповідності, валідність прогнозу. На прикладі схеми тестових завдань для учнів IX - XI класів з фізики запропоновано механізм конвертації набраних балів у 12-бальну шкалу. Дана сравнительная характеристика понятий "тест" и "тестирование". Рассмотрены критерии диагностических тестов обученности, среди которых приоритетными названы действенность (валидность), эффективность и надежность (ретестовая надежность) их результатов. Дифференцирована валидность по следующим критериям: валидность содержания, валидность соответствия, валидность прогноза. На примере схемы тестовых заданий для учащихся IX - XI классов по физике предложен механизм конвертации набранных баллов в 12-балльную шкалу.Comparative characteristics of the concepts of "test" and "testing." The criteria of diagnostic tests of learning, including the priorities named the validity (validity), efficiency and reliability (retestova reliability) of their results.
|
|
|